späť

Slovensko proti covidu

19.10.2021 09:50 - obecné oznamy 

Ministerstvo zdravotníctva SR pripravilo nové vizuály kampane na podporu očkovania proti ochoreniu Covid-19.

Kreatívny koncept novej fázy kampane reflektuje na nálady v spoločnosti, ktorá je silno polarizovaná. Cieľom nových spotov a grafík je poukázať na skutočnosť, že spoločnosť má len jedného skutočného nepriateľa a tým je koronavírus, ktorý spôsobuje ochorenie Covid-19. Jediným účinným riešením, ako nad spoločným nepriateľom zvíťaziť, je očkovanie.

„Ako keby sa za posledný rok nakazila covidom celá naša spoločnosť. Klesá dôvera v inštitúcie a solidarita z prvej vlny je už dávno zabudnutá. Teraz na prahu tretej vlny už nemá vyznám stavať komunikáciu na racionálnych benefitoch očkovania – všetko už bolo dávno povedané v médiách a na sociálnych sieťach. Preto sme sa v MUW rozhodli zvizualizovať antihrdinu v podobe covidu a pripomenúť, že ak nás tu nemá všetkých časom poraziť, musíme sa spojiť a poraziť my jeho. A vakcína je zatiaľ jediným rozumným riešením. To však neznamená, že by sme rezignovali na racionálne benefity očkovania, v ďalších kampaňových kanáloch venujeme priestor aj im,“ vysvetľuje COO agentúry MUW Saatchi & Saatchi Kamil Charvát.

Nový vizuál kampane a nové video nájdete na https://www.youtube.com/watch?… a na webe: https://www.slovenskoproticovidu.sk/sk/

Ministerstvo zdravotníctva SR pripravilo nové vizuály kampane na podporu očkovania proti ochoreniu Covid-19.

Kreatívny koncept novej fázy kampane reflektuje na nálady v spoločnosti, ktorá je silno polarizovaná. Cieľom nových spotov a grafík je poukázať na skutočnosť, že spoločnosť má len jedného skutočného nepriateľa a tým je koronavírus, ktorý spôsobuje ochorenie Covid-19. Jediným účinným riešením, ako nad spoločným nepriateľom zvíťaziť, je očkovanie.

„Ako keby sa za posledný rok nakazila covidom celá naša spoločnosť. Klesá dôvera v inštitúcie a solidarita z prvej vlny je už dávno zabudnutá. Teraz na prahu tretej vlny už nemá vyznám stavať komunikáciu na racionálnych benefitoch očkovania – všetko už bolo dávno povedané v médiách a na sociálnych sieťach. Preto sme sa v MUW rozhodli zvizualizovať antihrdinu v podobe covidu a pripomenúť, že ak nás tu nemá všetkých časom poraziť, musíme sa spojiť a poraziť my jeho. A vakcína je zatiaľ jediným rozumným riešením. To však neznamená, že by sme rezignovali na racionálne benefity očkovania, v ďalších kampaňových kanáloch venujeme priestor aj im,“ vysvetľuje COO agentúry MUW Saatchi & Saatchi Kamil Charvát.

Nový vizuál kampane a nové video nájdete na https://www.youtube.com/watch?… a na webe: https://www.slovenskoproticovidu.sk/sk/